close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מה זה אימון טבטה

מערכת שורשכ סיוון, תשפב19/06/2022

טבטה נקראת כך על שם הממציאה שלה, הפרופסורית איזומי טבאטה. מדובר בסדרת אימונים עם אינטרוולים הנעשית בעצימות גבוהה מאוד

תגיות:
צילום: freepik
ניסיתם כבר הכל על מנת להתחזק וגם לרדת במשקל, אבל זה לא הולך לכם? רוצים לשלב סדרת אימונים שתהיה באמת אפקטיבית לשריפת קלוריות, שיפור היכולות האירוביות והאנאירוביות? יש לכם הרבה סיבות לשמוח – אימון טבטה יכול מאוד להתאים לכם ולפתוח דף חדש בכל מה שידעתם על כושר ושיפור היכולות של הגוף!

המודעות לגבי תזונה נכונה, אורח חיים בריא ושמירה על כושר גופני הופכת להיות רבה ועצומה משנה לשנה, דבר שבא לידי ביטוי ברצון של מיליוני אנשים נוספים להיכנס לשגרת כושר ובריאות למען איכות חיים טובה יותר. יש אנשים המחפשים אימון כושר להרזות, אחרים מעדיפים לשפר את הכישורים
צילום: freepik
המוטוריים ולהעלות מסת שריר וכוח, אך כולם מחפשים איזושהי שיטת אימון שיכולה לתת מענה לכלל הצרכים שלכם ולהוביל לשריפת קלוריות אפקטיבית יותר.

שיטת טבטה הינה השיטה הזו והיא כבר צברה פופולריות רבה בארץ ובעולם בקרב מיליוני אנשים שמצאו את עצמם מחדש בעולם הכושר! רוצים להצטרף? הכנסו לאתר וצרו קשר עוד היום לתיאום מפגשי אימון איכותיים בשיטת טבטה!

מהי השיטה של סדרת אימוני טבטה?
טבטה נקראת כך על שם הממציאה שלה, הפרופסורית איזומי טבאטה. מדובר בסדרת אימונים עם אינטרוולים הנעשית בעצימות גבוהה מאוד, והיא תוכננה כך שהיא תתאים להעלות את הדופק תוך זמן קצר ביותר. מדובר בסדרת אימונים לא קלה אך יחסית קצרה מבחינת זמן ביצוע.

השיטה מבוססת על שיטת מרווחים מוקצבים בזמן מדויק. באימון מסוג זה המתרגלים מבצעים כל תרגיל למשך של 20 שניות. הפעילות המוטורית שנעשית בזמן עשרים שניות אלו הינן בעצימות מקסימלית ואינטנסיבית ביותר, ולאחריה 10 שניות של מנוחה. זה נעשה למשך 8 פעמים, כלומר סך הכל 4 דקות עבור כל סוג של תרגיל.

מהן היתרונות המובהקים של אימוני טבטה על פני אימונים אחרים?
ביצוע תרגילים אלו הנעשים בעצימות גבוהה למדי מכוונים למגוון רחב יותר של קבוצות שרירים, וזאת בהשוואה אל סדרות תרגילים מסורתיות אחרות. באמצעות אימון טבטה אתם לא רק שומרים על כושר גופני אידאלי ומפעילים את כלל רצועות השרירים של הגוף, אלא גם ובעיקר מכוונים את עצמכם לשריפה גדולה יותר של קלוריות במהלך האימון וגם אחריו.

קצב גדול של שריפת קלוריות וירידה באחוזי שומן
בזכות הצורה האינטנסיבית והייחודית של שיטת אימון זו, אתם שורפים קלוריות בקצב ממש מטורף! מחקרים מראים שניתן לשרוף בממוצע כ10 עד 15 קלוריות על כל דקת אימון, שזה המון! אל תשכחו שמדובר בפעילות אינטנסיבית לזמן קצר מאוד, של לא יותר מ20 שניות עבור כל פעולה, אחריה מנוחה. זה יקיל עליכם מבחינה מנטלית לחשוב שתוך רגע התרגיל מסתיים עוד לפני שהוא התחיל.

הכנסו לאתר imfitness.co.il ושם תוכלו להתחיל בשיטת האימונים ששגעה את העולם! אין ספק, שיטת אימון טבטה יכולה להתאים למי שרוצה להוריד במשקל בקצב מהיר, תוך הגברת הסיבולת בצורה הכי מקסימלית וטובה שיכולה להיות.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה